torstai 28. kesäkuuta 2012

Lankaa, lankaa, enemmän lankaa! / Yarn, yarn, more yarn!


Nyt vuorossa ihan pelkästään lankapostaus. Lankakauppa Kutileen Terhi laittoi minulle viime viikolla sähköpostia ja kyseli, haluaisinko kokeilla Stitch Nation -lankoja. Hän lupasi lahjoittaa minulle langat johonkin projektiin. Tietysti minä halusin! Olin noita lankoja käynyt jo aiemmin kaupan sivuilla ihastelemassa. Muutamia posteja vaihdeltuamme jäin odottamaan lankoja eikä minun kauan tarvinnut odottaa. Eilen sain paketin, joka sisälsi kaiken sen, mitä olin toivonutkin. Suuri ja lämmin kiitos Terhi!

This is now just a yarn update. Yarnshop Kutile's Terhi offered me some free yarn so that I can test them. I was able to choose which colors and yarns I would like to have. So yesterday I got a package. They are all Stitch Nation yarns.


Ihania lankoja 1,5 kg!  Neljää eri laatua nimeltään Full o'sheep, Alpaca love, Bamboo Ewe ja Washable Ewe. Kaikki tuntuvat pehmeiltä ja mukavilta, ja väritkin ovat mitä kauniimpia. Harmaasta on tulossa neuletakki, malli on jo mielessä, mutta saattaa tuo vielä muuttuakin. Muista langoista tulee myssyä ja lapasta luultavasti. Huovuttamistakin aion kokeilla. Eli jatkossa saatte sitten kuulla, mitä mieltä olen langoista ja mitä niistä syntyy. Alkuvaikutelma on ainakin myönteinen. Ja nuo lankavyötteetkin ovat mahtavia! Käykääpä tosiaan Kutileessa! Nämä langat ovat normaalistikin edullisia, mutta nyt 100% villalangat ovat vielä tarjouksessa.

So lovely skeins 1.5 kg! Four different kinds of yarn named Full o'sheep, Alpaca love, Bamboo Ewe and Washable Ewe. They all feel soft and nice and the colors are beautiful too. I'll tell you later what do I really think about them. So far I like! The labels are also so cute!

Nyt sormet syyhyttää aloitta jotain uutta juuri noista langoista, ja taidanpa niin ihan pian tehdäkin. Ennen suuremman työn aloittamista aion kuitenkin saada valmiiksi Turmericin. Se on taas siinä tylsässä vaiheessa, kun neulotaan vain sileää oikeaa.

I can hardly wait to start a new project with these yarns but first I want to finish my Turmeric. It is again in that boring period, just knitting plain.

Eikä tuossa vielä kaikki. Kuinkas ollakaan, viime perjantaina sattui Wollmeise-puodissa olemaan juuri sen värisiä vyyhtejä, joita minä olen odottanyt jo pitkään. Tänään nekin sitten saapuivat.

And that's not all. Last Friday I found some skein in Wollmeise shop. I have waited those colors so long.


Vasemmalta oikealle, 2 x Feldmaus, Gianduia ja 2 x Golden pear. Ihania!

From left to right, 2 x Feldmaus, Gianduia and 2 x Golden pear. So lovely!

Kyllä minulla nyt on lankaa! Pyhästi lupaan ja vannon etten hanki tähän taloon lisää lankaa muuten kuin äärimmäiseen tarpeeseen tai suureen hätään! Nih!

Boy, I reallynhave now enough yarn! I do promise and swear that I don't purchase any more skeins into this house unless I am going to be in a big need or enormous emergency! Yeah!

Nyt vaan neulotaan ja nautitaan ja katsotaan kisoja!

Now let's just knit and enjoy and watch the games!

Torstaiterkuin

Hepsi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lämmin kiitos kommentistasi! =)