tiistai 12. elokuuta 2008

Lankaa lahjaksi / Yarn as a present

Kun tulin viimein kotiin, oli minua odottamassa paketti. Ihanaa! TiinaP, toistaiseksi vielä blogiton uusi nettiystäväni halusi ilahduttaa minua. Toinen ihanaa!



Kyllä minun nyt kelpaa! Sukkalankaa joka lähtöön, Mokkasukkaa, niin minun väristäni eli Niiskuneitiä (lapseni ovat joskus sanoneet, että minä olen kuulemma ihan kuin tuo kyseinen naishenkilö kaikkine killuttimineni - hih!) ja kahta eri sävyä Rellanan Flotte Sockea, kauniita kumpikin. SUURKIITOS TiinaP! Flotte Sockea olen neulonut ja tykännyt, mutta Mokkasukka on vielä korkkaamatta. Sormet jo syyhyää sen kimppuun, mutta ensin on neulottava kisat loppuun. Tyttären kanssa päätettiin, että takki saa luvan olla sopiva. Eli ei pureta, ei. Sydämen asian verran äsken jo neuloin. Nyt jos uppoutuisi hetkeksi Pikkumetsän maailmaan ja sitten neuloisi vielä vähän lisää.

When I came home at last, there was a packet waiting for me. Wonderful! TiinaP, my still blogless new netfriend wanted to cheer me up. Another wonderful!
I am very happy! Now I have sockyarn in any demands. But first I have to finish my Olympic project. Me and my daughter decided that the cardigan is going to be big enough. So I don't frog it. Spot.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lämmin kiitos kommentistasi! =)