lauantai 27. joulukuuta 2008

Lankaa lahjaksi / Yarn as a present



Niin ne pyhät meni - nopeasti kuten yleensäkin. Ja ihan tuttuun tapaan oman perheen kesken. Joulupäivänä suku kokoontui meillä. Mukavaa!
So the Christmas passed by - quickly as always. And in a very ordinary way, together with the family.

Lahjoja meillä hankittiin tänä vuonna niukanlaisesti. Joku toivotti minulle lankaisia lahjoja kommentissaan, ja ajattelin silloin ettei minulle kukaan osaa lankoja ostaa. Mutta Esikkopa yllätti minut iloisesti! Hän oli käynyt Oulunkylän uudessa lankakaupassa, LankaMaailma Nordiassa ja ostanut minulle, ihan vain minulle näin ihania lankoja:
I got some yarn from my Firstborne - WOW! So lovely skeins. So me.



Upeita värejä, ihan miun näköisiä. Ja uusia tuttavuuksia, ihan niinkuin Esikko ajattelikin. Tuo Sara on se ilmaiskerä, joita siellä kuulemma jaetaan. Esikkoni muuten muuttaa Oulunkylään helmikuussa, joten lankaa on jatkossa vieläkin helpommin saatavissa. Hih! Kivaa!

Neulomuksista sen verran, että yhden pipon olen neulonut jo aaton jälkeen. Siitä, kuten neulomistani lahjoistakin myöhemmin omat päivitykset. Kunhan ehdin kuvata sen viimeisenkin...
I have already knitted one hat after Eve. I tell and show more when I have time to shoot also the last one...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lämmin kiitos kommentistasi! =)