sunnuntai 3. helmikuuta 2008

Vaihteeksi sukat

Eilen pistin jäähallilla kuopuksen pelin alkua odottaessani puikoille sukat. Näille on tietty tarkoitus, mutta eipä paljasteta sitä vielä.



Sukat ovat tuota peruskamaa yhdellä palmikolla. Ihania sukkaohjeita on paikat pullollaan, mutta jostain syystä tällä hetkellä sukat ovat sellaisia, joiden kanssa ei jaksa miettiä eli ihan taviksia vaan. Ja toisaalta kirjavasta langasta yksinkertainen malli näyttää parhaalta - minun mielestäni.

Tässä sitten se tasaluvunbongausvoittopalkinto (huh, mikä sanahirviö!) Täti Siniseltä.



Aivan kuin Täti Sininen olisi ajatustenlukija! Nimittäin pientä Mari-pussia olen ollut aikeissa ostaa puikkostoppareita varten, patavahtia olen monesti haikaillut, saksissa on senttimitta terässä - siis hyvät tarvikepussiin - eikä minulla ole ollut kunnollista heijastinta aikoihin - se pääsi heti takin taskun suuhun roikkumaan! Siispä SUURKIITOKSET Täti Sininen mahtavasta palkinnosta!

Moni on hermostunut Vuodatukseen sen ajoittaisen tökkimisen vuoksi. Jostakin syystä minä tykkään tästä Vuodatuksesta enemmän kuin bloggerista. Sitäkin on tullut kokeiltua noiden tempausten yhteydessä. Se, mitä tähän Vuodatukseen todella kaipaisin, on se vanha juttu, että tekstin voisi laittaa useampaan kategoriaan. Ehkä sekin on joskus tulossa.

Ja muistattehan, että Flickristä on helppoa linkittää kuvat suoraan tänne. Itse teen nykyään niin kaikkien niiden kuvien kanssa, joita tarvitsen myös Ravelryssa. Kysykää vain apua, jos se tuottaa hankaluuksia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lämmin kiitos kommentistasi! =)