lauantai 10. marraskuuta 2007

Tänään lauantaina...



siivousta, pyykkäystä, kaupassa käyntiä, leipomista - ainakin suunnitelmissa. Katsotaan sitten illalla, onko kaikki tehty. WC:n remontti on siinä vaiheessa, että kaakeloidut osat pitäisi pyyhkiä. Maanantaina taitaa tulla putkimies.

Ravelry-kutsukin tuli viikolla. Olen siellä käynyt n. kahdesti ihmettelemässä, vain ihmettelemässä. Toisella kerralla huomasin, että muutamat blogitutut olivat jo kutsuneet minut siellä ystäväkseen. Se lämmitti mieltä! Kiitos! En tiedä, pitääkö minun jotenkin vahvistaa tuo kutsu? Ainakin laitoin teidät kutsuneet myös minun ystävälistalleni. Jos haluan lisätä Ravelryyn kuvia, pitääkö niiden olla Flickr'ssä? Siellä minulla ei nimittäin kuvia ole ollut.

Tällä kertaa kuvana vielä Tsekin matkalta Puolan puolella oleva SUURI katolinen kirkko, jossa Kirviset myös konsertoivat. Tämän kuvan, kuten tuon edellisenkin matkakuvan, on ottanut tyttäreni. Minun kameranihan vietiin heti lentokentällä.



Kirkko oli upea. Siinä samassa toimii myös luostari ja koulu, mikäli me nyt oikein ymmärsimme.



Tässä kuvaa sisältä kirkkosalista. Siinä me ihmettelemme rippituoleja, joita oli paljon, salin molemmilla sivuilla.



Tämän kuvan olen minä ottanut, sillä siinä tyttäreni laulaa kuoronsa kanssa. Upeat puitteet konsertille ja yleisöäkin oli runsaasti.

Luulen, että sukka valmistuu tänään, illalla. Sitten pääsen esikon myssyn kimppuun. Tällä mallilla siis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lämmin kiitos kommentistasi! =)